Računovodstvene aktivnosti koje se odvijaju unutar društva podijeljene su prema procesima što osigurava visoku specijalizaciju i kvalitetno vođenje poslovnih knjiga. Iznimna pažnja posvećuje se pravovremenoj dostupnosti računovodstvenih podataka i izradi izvještaja koji su temelj za donošenje poslovnih odluka.
Vođenje poslovnih knjiga odvija se u SAP ili Navision sustavu ovisno o potrebama klijenta. Pri tome vodi se računa o specifičnosti poslovanja klijenata te se, temeljem dosadašnjeg iskustava u vođenju poslovnih knjiga za društva unutar INA Grupe u Hrvatskoj i inozemstvu, predlažu najbolja poslovna rješenja unutar djelokruga Službe.
U interesu nam je i zadovoljstvo naših klijenata te se redovito provode ankete o zadovoljstvu korisnika naših usluga kako bi što bolje mogli odgovoriti na zahtjeve i prilagoditi uslugu krajnjem korisniku.
prethodna usluga
2. Kadrovska administracija, obračun plaća i poreza na dohodak
sljedeća usluga
4. Računovodstvo dugotrajne materijalne, nematerijalne imovine i zaliha